.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوین طرح ساماندهی سواحل مازندران

طرح ساماندهی سواحل دریای مازندران تا پایان اسفند ماه امسال تدوین خواهد شد.




به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران ، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران شامگاه دوشنبه در پنجمین سمینار توسعه سفرهای ارزان و پنجاهمین همایش سفر ارزان کشور در نور اظهار داشت: ایجاد زیرساختهای لازم گردشگری در برنامه سازمان قرار دارد و اختصاص تمامی اعتبارات تملک دارایی استان جهت تحقق این مهم بوده است.


وی خاطر نشان کرد: طرح مطالعاتی 30 منطقه نمونه تا تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و 30 نقطه دیگر از 60 منطقه نمونه مصوبات سفر دولت نیز تا پایان سال 87 نهایی خواهد شد.

رحمت عباس نژاد گفت: برنامه های توسعه گردشگری به سمت ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری ارزان پیش می رود تا سرمایه گذاران به لحاظ روحی، جسمی، مالی و زمان متحمل مشکلات کمتری شوند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران همچنین بر اهمیت آموزش و توسعه گردشگری و گردشگری ارزان اشاره و یادآور شد: اگر بتوانیم توریسم حرفه ای تربیت کنیم می توان به دستیابی اهداف چشم انداز 20 ساله امیدوار بود.


معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در سخنانی اظهار داشت: تنها راه حل معضل بیکاری در ایران به عنوان جوانترین و نیازمند ترین کشور در ایجاد اشتغال توسعه گردشگری است و کلید توسعه جهانگردی نیز ارزان سازی سفر محسوب می شود.


محمد رضا شیدفر تدوین برنامه سند ملی گردشگری کشور، ایجاد رفاه اقتصادی، توسعه زیرساخت ها، تاسیسات و تسهیلات گردشگری، آموزش، به روز کردن مبلمان شهری و جاده ای، بازارشناسی، بازاریابی و بازارداری را از جمله پیشنهادات سازمان جهت توسعه گردشگری برشمرد.


وی خاطر نشان کرد: ارتباط و تعامل دستگاههای دولتی و خصوصی، مشارکت تنگاتنگ تولید کنندگان، تبلیغ کنندگان و توزیع کنندگان محصولات گردشگری اولین و مهم ترین گزینه ای است که می تواند در مسیر توسعه این صنعت را همراه کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.